سخن سردبیر (خرداد 97 )

سخن سردبیر

 

بسمه تعالی

 

نباشد همه نیک و بد پایدار                           همان به که نیکی بود یادگار

 

با سلام و احترام خدمت خوانندگان، روانشناسان و همکاران محترم

بیست و ششمین سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد را  به عموم مردم ایران به ویژه خوانندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض میکنم.

در ابتدای سخن ،از همراهی و نظرات همکاران و خوانندگان محترم در شماره گذشته کمال تشکر را دارم. 

صفحه ویژه این شماره از ماهنامه  رامش روان به یکی از بزرگ زنان جامعه ،نه در گذشته و اینده، نه وابسته به قدرت و مکنت بلکه دختری از جنس ایران و زن ایرانی ست .دختری که از نوع ایثار است و جمله ی هر کسی به اندازه خود میتواند جهان را تغییر بدهد را معنا کرده . نرگس کلباسی اشتری ، دختر ایران که نه تنها در بسیاری از کشورها ، دل شکستهی بسیاری از کودکان را شاد کرد ، بلکه وقتی از بی وفایی مردمان دیاری در هند همچون یوسف به زندان افتاد ، خدای یوسف، همان خدای رحمان و رحیم او را از بند رهانید و همچون موسی بعد از سال ها به سرزمین مادری بازگرداند و او همچون زنان کُرد غیور ، سال ها ی بعد از جنگ ، بعد از زلزله به کرمانشاه رفت و خواست تا آبادانی کرمانشاه در انجا یماند و دوش به دوش مردمان کرمانشاه بسازد و بسازد .من به عنوان یک ایرانی به مردمان کشورم ،به زنان و مردان خرمشهری ،به مادران و پدران شهدا ،به جهان آراها و نرگس کلباسی ها می بالم و برای سپاس و  قدردانی در مقامشان زانو میزنم و آرزوی سرافرازی و آبادانی تمام سرزمینم را دارم .

در پایان از هیئت تحریریه ماهنامه رامش روان ، که ما را در تهیه محتوای این مجله یاری دادند کمال تشکر را دارم.

تداوم انتشار نشریه بدون مشارکت و پیشنهاد شما خوانندگان عزیز و همکاران روانشناس امکان پذیر  نخواهد بود. استقبال  شما با ارسال مقالات علمی و کاربردی باعث شکوفائی این نشریه در جمع اندیشمندان حوزه روانشناسی خواهد گردید.  انتظار داریم مثل همیشه با ارسال مقالاتی که حاصل فعالیت های پژوهشی شماست بر غنای علمی مجله بیافزائید.

محدثه قبادی

 سردبیر و مدیر مسئول ماهنامه رامش روان