سخن سردبیر (تیر 97)

سخن سردبیر

 

بسمه تعالی

رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید
وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت نرسیده به درخت
کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است
ودر آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت ابی است           سهراب سپهری

 

با سلام و احترام خدمت خوانندگان، روانشناسان و همکاران محترم و  عرض تبریکی از جنس شادی و خنده های ناب کودکی به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان و از جنس موهای بافته شده و دامن گلگلی دختران به مناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س).

صفحه ویژه ی این شماره از ماهنامه رامش روان با افتخار به مهدی آذر یزدی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و پدیدآورنده  قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب  ، مردی سر سخت وتلاشگر و قانع از جنس مردمان کویر تقدیم می گردد .  مردی که صاحب دلی از جنس صداقت کودکی  همانند ، آسمان آبی دیار یزد می باشد  و  در دل کویر  سال‌ها در راه گسترش آگاهی کودکان و نوجوانان این سرزمین از جان کوشید ند. گنجینهی ادبیات کهن به مدد دست توانای او بود که بر روی دیده و دل کودکان و نوجوانان میهن ما گشوده شد. این مرد پاک ‌نهاد یزدی همچون دری در ادبیات ایران و  چون خاطرات شیرین و عسل گونه در ذهن کودکان و نوجوانان این سرزمین نقش بسته شده است  .یاد قصه ها و  داستان های شیرین آذریزدی مانند رایحه خوش گلی در فصل بهار، درگذشته ، حال و آینده فرزندان سرزمینمان باقی می ماند.

در پایان از هیئت تحریریه ماهنامه رامش روان ، که ما را در تهیه محتوای این مجله یاری دادند کمال تشکر را دارم. داوم انتشار نشریه بدون مشارکت و پیشنهاد شما خوانندگان عزیز و همکاران روانشناس امکان پذیر  نخواهد بود. استقبال  شما با ارسال مقالات علمی و کاربردی باعث شکوفائی این نشریه در جمع اندیشمندان حوزه روانشناسی خواهد گردید.  انتظار داریم مثل همیشه با ارسال مقالاتی که حاصل فعالیت های پژوهشی شماست بر غنای علمی مجله بیافزائید.

محدثه قبادی

سردبیر و مدیر مسئول ماهنامه رامش روان